Veterány se v Říši středu těší rostoucí oblibě. Pro mladoboleslavskou automobilku se 124letou historií jsou soutěže historických vozidel ideální platformou pro prezentaci milníků jejího vývoje. Škoda byla v Číně přítomna již ve 30. letech minulého století a v roce 1936 měla v této asijské zemi celkem pět lokálních zastoupení. Od svého návratu v roce 2007 je zde česká značka opět velmi aktivní. Již po devět let jde o největší světový trh okřídleného šípu: každý čtvrtý vůz Škoda je prodán právě v Číně. Celkem se od roku 2007 jedná o více než 2,6 milionu automobilů.
60. výročí zahájení výroby řady Škoda Octavia připomněl bleděmodrý vůz se stupňovitou zádí a také červené kombi, debutující roku 1960. Kdysi stejně jako v současnosti jde o bestseller značky Škoda, úspěšně exportovaný do desítek zemí světa. Aktuálně je vyráběn také v Číně. Šedesátiny letos slaví i nadčasově elegantní kabriolet Felicia, další z tradičních účastníků „Top City Classic Rally China“. Dobu před 90 lety, kdy v Mladé Boleslavi odstartovala efektivní pásová výroba automobilů, připomíná základ tehdejší nabídky, Škoda 422 z období 1930-1934. Čtyřválcový motor srovnatelného objemu 1,2 litru dával výkon 22 koní oproti až 55 koním toplessu Felicia.