Čtvrtek 16. srpna 2018
svátek má Jáchym, zítra Petra

    commercial phenolic lockers shower cubicles compact laminate lockers phenolic resin countertops best lockers manufacturer toilet partitions See more top rated sleeping bags reviews: listoutdoor.com

    NESKUTEČNÝ CHAOS

    České dráhy si z cestujících dělají regulérně blázny! Tady je důkaz!

    05.02.2017 16:13 / zprávy google+ twitter facebook

    České dráhy stále více ukazují, že jsou podobně jako Česká pošta stát ve státě. Nyní ale zcela nezpochybnitelně dokazují, že si z cestujících i celého systému dělají blázny! Zářným příkladem je skladba spojů, ale hlavně vlaků. To se totiž snad nikde v Evropě nevidí!

    České dráhy vagon lupa
    České dráhy si tak trochu dělají z cestujících blázny! | Archiv ČD

    Dva jasné příklady jsou jednoduché! Například dopolední spoje na trase České Budějovice - Praha: v neděli či o svátcích dopoledne, kdy jezdí třetina lidí oproti běžnému provozu, nasadí “odborníci” z Českých drah několik desítek dlouhý vlak o šesti, sedmi, osmi nebo devíti vagónech.

     

    Odpoledne, když z jednoho či z druhého směru jezdí tisíce studentů a dalších lidí z víkendů, je tato státní a velmi obtížně kontrolovatelná společnost schopna poslat na trať soupravu o čtyřech, potažmo pěti vagónech. Z toho však jeden je takzvaně “první třída” a druhý jen z poloviny osobní, z další části nákladní.  

    České dráhy v mnoha případech nasazují soupravy vlaků tak, že to nikdo nemůže ani pochopit!
     

     

    „Nevěřila jsem už asi čtyřikrát vlastní očím. Spoj v půl čtvrté odpoledne, kdy už začíná jezdit hodně lidí má, vagónů jako pomalu kdekterá lokálka. Takže cestující jsou narvaní ve dvou a půl vagónech. Čtvrtý či pátý, který je ,první třídou´ je prázdný. Tohle musí vymýšlet hlava skopová,” rozčilovala se Markéta Plánková, která jela z Prahy na České Budějovice s manželem a dětmi,  protože nebylo nikde místo, usadila se do 1. třídy a odmítla zaplatit příplatek.

     

    Proč by ale taky měla, když 1. třída = vlak pod standardem kvality dnešních rychlíků. “Paradoxní je, a opět bohužel u Českých drah asi běžné, že cestující si za 2. třídu, kde jezdí už vagóny klimatizované (ve většině spojů) a s elketrickou zásuvkou, zaplatí běžné jízdné. Ale pokud chce do 1. třídy, kde není nic a často jde o staré vagóny, připlatí 70 až 110 korun. No tohle by mě čert vzal. Je vidět, že na vedení ČD pracuje řada odborníků, ale část z nich jsou idioti. Naprostí, bohapustí idioti, kteří nikdy vlakem nejeli a asi ani neví, co po kolejích jezdí,” rozčílila se další cestující paní Zuzana, která jezdí vlakem nejméně třikrát týdně.

     

    Znamená to jediné - České drahy v době, kdy jezdí málo lidí, jsou schopny nasadit soupravu, kde z jednoho konce na druhý pomalu ani nedohlédnete. Když ale jezdí mraky cestujících, tak se tito musejí spokojit se třemi a půl vagónem.

     

    A kdo chce první třídu, musí si značně připlatit, ale je na tom o 200 procent hůře než ten, kdo si zaplatí běžnou jízdenku 2. třídy a má v nejméně polovině spojích klimatizované, zmodernizované vagóny s elektrickou přípojkou, krásnými toaletami a dokonce s občerstvením za poplatek. Což je ale i podle některých právníků "diskriminační" jednání, protože cestující za menší konfort platí víc, než za standard! 

     

    „Jezdím hodně i do zahraničí a tohle jsem neviděl ani v Rusku, ani v Polsku, ani na Slovensku či v Maďarsku. Je vidět, že tady jsou České dráhy pořád ještě v ,pubertě´, kde někdo nepochopil, že mít moc a rozhodovat nestačí. Důležité je mít mozek a používat ho,” poznamenal muž středního věku.

     

    Na Českých drahách vzkázali, že se na problematiku cestování, řazení vlaků a hlavně vagónů podívají. A prý každý podnět cestujících berou velmi vážně a jsou za něj vděční. 

    redakce | bleskove.cz

    Komentáře ke článku
    loading...