Neděle 24. června 2018
svátek má Jan, zítra Ivan

    hpl lockers wholesale shower cubicles compact laminate lockers phenolic resin countertops best lockers manufacturer

    VYHOZENÉ PENÍZE

    Takhle se v ČR vyhazují peníze! Za zjištění názoru zaplatíme miliony!

    23.05.2016 00:02 / politika google+ twitter facebook

    Váš názor nás zajímá, ale bude to hodně drahé! Tak nějak asi přemýšlí úředníci na ministerstvu zemědělství. Místo, aby ještě více podpořili krachující rolníky, kteří jsou třeba na pokraji krachu, hodlají vyhodit 6 milionů korun do luftu! Našich peněz, tedy z kapes daňových poplatníků.

    Ministerstvo zemědělství lupa
    Ministerstvo zemědělství investuje 6 milionů do výzkumu spokojenosti! | Archiv MinZem

    Ministerstvo zemědělství se totiž rozhodlo, že chce zjistit, jak jej vnímá veřejnost. Vypsalo proto tendr na marketingový průzkum a ten přijde na slušný balík A efekt? Bůh ví a možná ani ten ne.

     

    Jak vyplývá z věstníku veřejných zakázek, bude se jednat o rámcovou smlouvu, kdy hodnota zakázky nemusí být vyčerpána," uvedl před časem 1. náměstek ministra Jiří Jirsa.  

    Ministerstvo zemědělství zaplatí až 6 milionů korun za výzkum, kterým chce zjistit spokojenost podnikatelů a veřejnosti s prací resortu a dalšími věcmi.
     

     

    Rámcová smlouva by měla platit dva roky, firmy se do tendru mohou hlásit do konce června. Podle zadávací dokumentace se ministerstvo zajímá o postoje široké i odborné veřejnosti například k obchodní strategii prodejců potravin.

     

    Jenomže tohle by mělo být součástí rozpočtu resortu, který má ve svých řadách například pracovníky tiskového a marketingového oddělení. A ti by v rámci své mzdy měli vymyslet, jak oslovit veřejnost či podnikatele. Jenomže jednodušší je zadat zakázku, kdy efekt bude hlavně ten, že marketingová firma si přijde na slušné peníze, ale průzkum stejně nic reálného nevyřeší.

     

    Průzkumníci mají prý zkoumat i názory na zábor půdy pro obnovitelné zdroje energie, na ryby a rybářství. Ministerstvo chce také zjistit, jak velký zásah na vnímání resortu mají u občanů média.

     

    „A k čemu jim to bude? To snad vědí dobře, že když vydají nějaké nařízení nebo naopak nevyjednají, co vyjednat měli, kupříkladu v Bruselu, jsou lidé, tedy podnikatelé v zemědělství, naštvaní. Na to nemusejí dělat průzkumy a vyhazovat peníze,“ říká soukromý zemědělec ze Sedlčanska.

     

    V dubnu například zahájilo ministerstvo zemědělství kampaň s názvem, „Ryba na talíř". Ta má podpořit konzumaci sladkovodních ryb a přijde na téměř 7 milionů korun.  Předloni zase resort zrušilo marketingový projekt s podobným zaměřením, který měl stát neuvěřitelných 60 milionů korun bez DPH.

    redakce | bleskove.cz

    Komentáře ke článku
    loading...